پرسشنامه سنجش رضایتمندی ارباب رجوعان سنجش رضایتمندی مشتری سنجش رضایتمندی مشتری جنسیت : زن مرد وضعیت تاهل : مجرد متاهل سن(سال) : زیر 25 25-35 35-45 45-55 55 به بالا میزان تحصیلات زیر دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری سابقه کار کمتر از 5 سال بین 5 تا 10 سال 10 تا 15 سال بالای 15 سال 1- نحوه ی ارائه خدمات اسنادی (رعایت نوبت دهی ) مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 2- نحوه ی ارائه خدمات عملیاتی از لحاظ توزیع تجهیزات مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 3- تعداد جایگاه های ارائه دهنده ی خدمات مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 4- پرداخت الکترونیکی هزینه های بندری به سهولت انجام می شود . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 5- سرعت انجام کار د رمراحل مختلف نظیر ارائه صورتحساب ، قبض انبار و غیره مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 6-سرعت ارائه خدمات برای تخلیه و بارگیری مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 7- ایمنی کار در عملیات تخلیه و بارگیری مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 8- مدیریت ترافیک در محوطه های بندری مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 9- مدت زمان صدور بیجک خروجی کالا مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 10- مدت زمان صدور قبض انبار تفکیکی مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 11- مکان انتظار مراجعان از لحاظ امکانات و تسهیلات ( مبلمان ، دمای محیطی ، آب سردکن و غیره )مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 12- وضعیت ارائه خدمات رفاهی (رستوران، ایاب و ذهاب ، کلینیک ، نماز خانه ، سرویس بهداشتی و غیره ) مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 13- نحوه ی تعامل کارکنان اجرایی جهت ارائه خدمات اسنادی مودبانه است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 14- میزان پاسخگویی کارکنان اجرایی جهت ارائه خدمات اسنادی مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 15-مسئولیت پذیری کارکنان اجرایی جهت ارائه خدمات اسنادی مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 16-نحوه تعامل کارکنان اجرایی جهت ارائه خدمات عملیاتی مودبانه است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 17-میزان پاسخگویی کارکنان اجرایی جهت ارائه خدمات عملیاتی مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 19- کارکنان نیاز های خاص مار را درک می کنند . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 20- کارکنان دانش کافی برای پاسخگویی به ما را دارند . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 21- انجام امور در زمان وعده داده شده صورت می گیرد. بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 22- برقراری ارتباط غیر حضوری با کارکنان ( تلفن، اینترنت و غیره ) به سهولت انجام می شود . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 23- نحوه رسیدگی به اعتراض ها و شکایت ها مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 24-نحوه ی اطلاع رسانی گردش فعالیت ها( واردات ، صادرات، ترانزیت ، ترانشیپ و نظام اجرایی تعرفه ای بندر ) مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 25- نحوه اطلاع رسانی و راهنمایی در واحدها و ساختمان های اداری مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 26- تناسب بین ساعت کاری بندر با بانک ، گمرک و سایر واحد های مرتبط وجود دارد . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 27- میزان امنیت و حفاظت از کالا و کانتینر در اماکن بندری مناسب است . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) 28-بین واحدهای مختلف بندر هماهنگی لازم وجود دارد . بسیار موافقم(5) موافقم(4) تاحدودی موافقم (3) مخالفم(2) بسیار مخالفم(1) لطفا هرگونه توضیح ضروری خود را در رابطه با موضوعات مطرح شده در این قسمت درج فرمایید بازخوانی بازخوانی