دوشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱
 
تلفن مستقیم 1855 پل ارتباطی مردم با واحد بازرسی بنادر مازندران
خط تلفن مستقیم 1855 به عنوان پل ارتباطی مردم با واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران راه اندازی شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، پیرو هماهنگی های انجام شده با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، خط تلفن مستقیم 1855 به منظور پاسخگویی به انتقادات و مشکلات شهروندان در حوزه بنادر و دریانوردی از هفته گذشته راه اندازی شد.
    هموطنان گرامی در نقاط مختلف استان مازندران می توانند با استفاده از تلفن های ثابت و یا خطوط ارتباطی همراه اول و ایرانسل، از طریق این خط مستقیم و بدون نیاز به گرفتن پیش شماره ، مسایل و مشکلات خود را در حوزه بنادر و دریانوردی با واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در میان بگذارند.

۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۲
کد خبر : ۵۸,۸۹۱

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید